"Na zawsze? Zmarznięte serce. Tom III" A.E. Murphy

[reklama] Wydawnictwo NieZwykłe


Opis wydawcy:


Czy Gwen i Nathan mają szansę na swoje szczęśliwe zakończenie? Miesiąc miodowy Gwen i Nathana dobiegł końca, teraz zaczęło się prawdziwe życie. Opieka nad dziećmi, praca oraz cała masa obowiązków będą prawdziwym sprawdzianem dla ich miłości. Czy dwoje tak różnych ludzi, jedno, które ma problemy z informowaniem o swoich potrzebach i drugie, które mówi o nich, będzie w stanie się dogadać? Czy ich miłość okaże się wystarczająco silna, aby przezwyciężyć codzienne problemy, czy, wręcz przeciwnie, pewne okoliczności rozdzielą ich na zawsze?

Książka zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej osiemnastego roku życia.


Tom: III
Seria: Zamarznięte serce
Premiera: 28.12.2023
Ilość stron: 392



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo NieZwykłe

   Czy dopisany tom do serii zawsze jest potrzebny? Dopełnia on całości historii czy jest tylko zbędnym rozciągnięciem wydarzeń?
   W przypadku tej serii dla mnie niestety ta druga opcja. Nie rozumiem totalnie zamysłu powstania tej części, skoro drugi tom praktycznie wszystko wyjaśnił. 
   Trzecia część w moim odczuciu została napisana na siłę. Nudziło mnie, wręcz drażniło, czytanie tego, jak aktualnie wygląda życie bohaterów. Po przekręceniu kilkudziesięciu stron czułam wręcz sfrustrowanie tym miotaniem się Gwen i Nathana. Byli niedopasowani a ich decyzje były po prostu nieakceptowalne. Tyle przeszli, z tyloma przeszkodami musieli się zmierzyć a zachowywali się jak nastolatkowie na starcie związku. 
    Doczytałam do końca tylko dlatego, że to była współpraca z wydawnictwem. Doczytałam, aby może wyłapać coś, co uratuje tę książkę. Natomiast w chwili, gdy skończyłam czytać ostatnie zdanie i zamknęłam książkę, szczerze, odetchnęłam z ulgą, że to już koniec.
    Pierwsza totalnie negatywna opinia w tym roku. Nie spodziewałam się zupełnie, że ta lektura będzie tak bardzo słaba i drażniąca. Niestety nie mogę ją wam polecić ale to tylko moje zdanie. Zawsze natomiast zachęcam do wyrobienia sobie własnego zdania.



▪️▪️▪️
#aemurphy #zamarznięteserce #nazawsze? #bookseries #bookphoto #booklovers #recenzja #wyzwaniegranicepl #literaturakobieca #książkiomiłości #lubimyczytać



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz