"Morze naszych tajemnic" A.B. Obarska

[reklama] A.B. Obarska



Opis wydawcy:


Przeprowadzka z ukochanej Gdyni do Katowic zupełnie mi się nie uśmiechała, ale los zdecydował za mnie. Nie miałam wyjścia, znalazłam więc mieszkanie w okazyjnej cenie i przyjechałam na Śląsk. Pierwsze komplikacje pojawiły się już przy podpisywaniu umowy, ale jak zawsze dałam sobie radę. Nie przypuszczałabym jednak, że to dopiero początek. Gdy zaczęłam się oswajać z nowym miejscem, usłyszałam zgrzyt klucza przekręcanego w zamku…
Nie mogłem w to uwierzyć! Zmęczony długą podróżą pociągiem wszedłem do swojego mieszkania i prawie zginąłem od ciosu patelnią! Co, do cholery, robiła u mnie obca kobieta?!
Eliza i Mikołaj zostali rzuceni na głęboką wodę, gdy z dnia na dzień stali się współlokatorami. Nie wiedzieli o sobie absolutnie nic, a każde z nich skrywało tajemnice…


Premiera: 06.12.2023
Ilość stron: 440



Moja opinia:

[Reklama] A.B. Obarska 

   Los niejednokrotnie potrafi znokautować. Zaserwować taki przebieg wydarzeń, po którym ciężko ponownie uzyskać spokój duszy. Bohaterom najnowszej powieści A.B. Obarskiej postanowił wyjątkowo dopiec.
   Znam twórczość autorki. Za mną wszystkie dotąd wydane powieści. One były inne. Zupełnie w innym klimacie niż ta najnowsza. I już teraz powiem jak to widzę. Otóż moim zdaniem jest to najlepsza w dorobku autorskim książka. Serio jestem nią tak zaskoczona, że szok. Tak bardzo emocjonalna. Tak bardzo realna. Tak bardzo żywa.
    Od początku wydawało mi się, że wiem o co chodzi Elizie, głównej bohaterce. Tak mi przeleciało przez myśl "ha, a ja wiem co jest i ciekawe jak bardzo się skomplikuje sytuacja z Mikołajem". Jakże się myliłam. Ten element zaskoczenia dosłownie wbił mnie w fotel. Zbierałam szczękę z podłogi.
   Z moich oczu popłynęły łzy a serce pękło na pół. Bo ja na serio myślałam, że to będzie komedia romantyczna pełna gaf i pomyłek z jakąś nutka dramatyzmu. A tu wyszła tak bardzo smutna, przejmująca i bolesna historia. Z realistycznymi opisami pobudzającymi wyobraźnię. Pokazującymi niesprawiedliwość losu.
    Widać ogromny progres jaki uczyniła autorka. Jej styl zdecydowanie ewaluował na lepsze. Już nie mogę się doczekać kolejnych historii. A tu już zachęcam do lektury - tylko przygotujcie sobie zapas chusteczek.

Polecam


▪️▪️▪️
#abobarska #morzenaszychtajemnic #booklovers #bookphoto #recenzja #wyzwaniegranicepl #lubimyczytać #kochamksiążki #literaturakobieca #książkadlaciebie 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz