"Pewna siebie dziewczyna" Katty Kay & Claire Shipman




Opis:

Absolutne must-have każdej dziewczyny. Dzięki tej książce będziesz sobą!

„Wiara w siebie jest tym czymś, co pomaga ci dokonywać rzeczy, które wydają się trudne, przerażające albo niemożliwe” – piszą autorki tego niezwykłego poradnika coachingowego dla nastolatek i dodają: „Wyobraź sobie wiarę w siebie jako malutkiego, ale stanowczego trenera w twojej głowie, pomagającego ci zrobić wszystko, co sobie wymarzysz”.

Ten uparty człowieczek jest po to, żeby ci nie odpuszczać, pozytywnie motywować, rozwiewać wątpliwości i nakłaniać do tego, na co nie zawsze masz ochotę, bo: nie chcesz się „wychylać”, boisz się ośmieszyć, masz mnóstwo obaw, wolisz skulić ogon pod siebie i upodobnić się do innych. Jest niezwykle potrzebny, bo nawet zwyczajne bycie sobą, pokazanie twojego prawdziwego „ja” może wymagać większej wiary w siebie i odwagi, niż dopasowanie się do stereotypu. A będąc sobą, będziesz szczęśliwsza. To sprawdzony naukowo fakt, który potwierdzają entuzjastyczne reakcje całej rzeszy silnych kobiet, które osiągnęły sukces, i ich zachwyty nad książką Katty Kay i Claire Shipman. Zresztą przeczytaj sama…


Ilość stron: 320
Premiera: 02.10.2019
Wydawnictwo: Literackie







Moja opinia:

"Wiara w siebie uzależnia. Kiedy raz jej skosztujesz, będziesz chciała coraz więcej. A zatem do dzieła. Ani się obejrzysz, jak odkryjesz własną formułę wiary w siebie i zaczniesz robić rzeczy, o jakich nawet ci się nie śniło."



   Bycie pewną siebie osobą wcale takie łatwe nie jest. Pewną siebie a nie zarozumiałą czy bezczelną. A granica jest cienka. Ten poradnik pokieruje nami jak dotrzeć do celu i nie zgubić się gdzieś po drodze.

   Ta dość gruba książka to nasz cel do osiągnięcia idealnej harmonii. Droga będzie usiana niespodziankami. Dołkami płytszymi i głębszymi. Ważne aby znaleźć w sobie dość siły, aby za każdym razem się podnosić. Podążać wyznaczoną ścieżką, by zostać pewną siebie dziewczyną.
Nauczymy się jak korzystać z narzędzi wiary w siebie. Dowiemy się jak żyć w symbiozie z własnym umysłem i sercem. Jak się przyjaźnić i wierzyć w moc prawdziwej przyjaźni. Jak zostać bohaterką akcji. I  najważniejsze: jak stworzyć własna formułę wiary w siebie. Tak, własną. Nie trzymać się uparcie napisanej przez kogoś reguły. Odkryć własne ja.
Przewodnik jest pisany luźnym językiem, dostosowanym do nastolatek. Quizy i historyjki a'la komiks trafione w punkt. Zaciekawiają czytelniczkę i nie jest nudny. Dużo obrazków przykuwających uwagę. Przejrzystość przekazu.

Gdybym sama byłą nastolatką to na pewno z przyjemnością przeczytałabym ten poradnik i zrobiła wszystkie zawarte w nim zadania. Czytając go czułam się  jak na rozmowie z dojrzałym przyjacielem. Taki, który zadba o mnie. Wskaże kierunek i umocni moją wiarę w siebie. Pomoże podnieść mi się do pionu, gdy podwinie mi się noga. Będzie stał obok mnie i nadzorował moje poczynania. A gdy osiągnę cel - nie opuści mnie. Zostaje ze mną, w moim sercu, w moim umyśle.

Polecam
 


Za możliwość przeczytania dziękuję: 




Ogólnie: 10/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz