"Znienawidzony. Odmieńcy z West Emerald. Tom I" Cora Brent

[reklama] Wydawnictwo Ale


Opis wydawcy:

W świecie, w którym rządzi zimna kalkulacja, miłość jest jedynym wybawieniem.

Nowy początek, nowa szansa… miałam nadzieje, ze los się do mnie uśmiechnął. Bo jak wytłumaczyć to, że dziewczyna znikąd nagle znalazła się w świecie luksusu, bogactwa i władzy? Brzmi jak bajka, która od teraz miała być moja codziennością.

Ale jak to w bajkach bywa, tam, gdzie jest bohater, pojawia się i wróg. Mój przybrał postać trzech kuzynów Silvestro, którzy zdawali się mieć władze nad naszym małym światem. Musiałam przygotować się na wojnę z każdym z nich. Gage, Micah i Conner popełnili jednak błąd – nie docenili mnie. Zyskałam szacunek jednego z nich, przyjaźń drugiego i… miłość trzeciego.

A przynajmniej tak mi się wydawało.

Mówiono, że Gage Silvestro nie ma serca. To nie była prawda. On stał się moja bratnia dusza. Ale i człowiekiem, który skrzywdził mnie najboleśniej.

Minęło osiem lat, od kiedy oszukał nas wszystkich i zniknął. Teraz powrócił z uśmiechem na ustach i historia, która miała zniszczyć nas bezpowrotnie.

Tom: I
Seria: Odmieńcy z West Emerald
Premiera: 27.03.2024
Ilość stron: 552



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Ale

   Nazwa serii "Odmieńcy z West Emerald" z samego początku skojarzyła mi się z fantasy. Nie ukrywam, że mocno mnie to zmyliło, heheh. A tu chodziło o zupełnie coś innego. 
    Pierwszy tom serii opowiada i trójce mężczyzn i jednej kobie. Wszyscy młodzi, wszyscy są w jakimś stopniu ze sobą rodziną. Kuzyni Silvestro to świetny zabieg. Każdy z nich otrzymał indywidualną osobowość. Na swój sposób pokrętną ale niezwykle intrygującą. Micah, Conner i Gage od samego początku przyciągają uwagę czytelnika. Mają jakiś magnetyzm w sobie a to jest świetne. Szacunek, przyjaźń i miłość. Oto trzy cechy, które będą nam towarzyszyć przez całą powieść w różnych ich odcieniach.
   Główną bohaterką jest Dani, która opuściła swój świat i została wrzucona na głęboką wodę - zamieszkała u bogatego wujka gdzie musi zacząć wszystko od nowa. Kibicowałam jej. Wzbudziła moją sympatię.
   W powieści oprócz wspomnianych powyżej rzeczy mamy także fajnie utkany spisek. Intrygę, która dostarcza adrenaliny. Wciąga w mroczny świat i szokuje prawdą, która zmiata wszystko z powierzchni ziemi. 
   Autorka bardzo trafnie moim zdaniem podzieliła powieść na pół. Najpierw zaglądamy w przeszłość by poznać początek historii jaka związała bohaterów, a później zderzamy się z teraźniejszością czy śledzić z zapartym tchem przebieg wydarzeń. 
   Jedno tylko co bym poprawiła to motyw Gage'a, kiedy został odsunięty. Bardziej bym go rozbudowała albo po prostu zmieniła na coś innego. Ale tak poza tym to nie mam się do czego przyczepić.
   Bardzo dobra lektura. Autorka ma fajny, lekki styl. Pobudza wyobraźnię i dostarcza różnorakich emocji zapewniając rozrywkę na najwyższym poziomie. Już nie mogę się doczekać kolejnych tomów.

Polecam 



▪️▪️▪️
#corabrent #odmieńcyzwestemerald #znienawidzony #wydawnictwoale #recenzja #wyzwaniegranicepl #bookseries #book #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet #readingissexy #bookandflowers #czytam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz