"Łatwopalna" Ludka Skrzydlewska

[reklama] Wydawnictwo Prószyński i S-ka


Opis wydawcy:

Niektórych rodzajów ognia nie da się ugasić…

Gdy miałam siedem lat, zabiłam swojego brata. Teraz, dwadzieścia lat później, tamta noc ciągle powraca do mnie w pełnych płomieni snach. Staram się ustrzec innych przed doświadczeniem druzgocącej siły ognia, jednak z każdym dniem staje się to coraz trudniejsze. Wokół mnie zaczyna kręcić się ktoś, kto wie, kim – a raczej czym – jestem. W płonącym domu ten ktoś zostawia mi wiadomość: maskę lisa ze śladami oparzeń – takimi jak te, które znaczą moją twarz. Wiem, że muszę go znaleźć, zanim dojdzie do tragedii. Razem z pewnym strażakiem spróbuję odkryć tożsamość podpalacza, ale nie będzie to łatwe. Nie mogę przecież przyznać się, że nie tylko pożądanie spala mnie od środka…



Premiera: 09.04.2024
Ilość stron: 488


Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Prószyński i S-ka

   Ludka Skrzydlewska potrafi mocno zaskoczyć czytelnika. Zszokować i wciągnąć w rollercoaster emocjonalny zapewniając rozrywkę na najwyższym poziomie.
    W przypadku "Łatwopalnej" mamy kilka motywów. Kilka wątków, które towarzyszą nam do samego końca. Między innymi niska, prawie zerowa samoocena oraz poczucie winy. Żal, smutek, rozpacz. Ale nie tylko. Drugie tło jest tym z działu kryminalnego. Coś wyjątkowego, nieprawdopodobnego. Dogłębnie wystającego.
   Od samego początku zostałam wessana w wir wydarzeń. Zabrana na pokład statku, gdzie podczas rejsu rozszalał się sztorm. Autorka bowiem genialnie, mocno i wyraziście pokazuje prawdę. Całą elektryzującą prawdę odkrywaną puzzel po puzzlu. 
   Spadł na mnie grad emocji. Odczuwałam je wszystkie dogłębnie. Z zapartym tchem śledziłam przebieg wydarzeń. Z trwogą śledziłam również poczynania bohaterów, których polubiłam.
   Ta książka wbija w fotel. Autorka swoim lekkim stylem skutecznie odrywa od rzeczywistości. 

Polecam

▪️▪️▪️
#ludkaskrzydlewska #łatwopalna #wydawnictwoprószyńskiiska #prószyńskiiska #book #romans #hotbook #eroticbook #spicybook #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet #readingissexy #bookandflowers #recenzja #wyzwaniegranicepl #czytam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz