Student 19 Tom II - Radosław Stopka

[reklama] Wydawnictwo Magia Słów


Opis wydawcy:


Poznaj dalsze losy Witka Pająka. Wiosna jest czasem miłości. W drugim semestrze studiów Witek kontynuuje poszukiwania swojego szczęścia. Jego losy ponownie krzyżują się z Weroniką i Kariną. W tle szalonych imprez i podróży rozgrywa się jego sercowy galimatias. Jak skończy się ta historia? Czy chłopak odnajdzie prawdziwą miłość? Co z uczelnią, czy da z siebie wszystko?

Tom: II
Seria: -
Premiera: 24.04.2024
Ilość stron: 288


Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Magia Słów

   Świat studenckich problemów. Świat przyjaźni, głębszych uczuć i scen erotycznych.
   Pierwszy tom nie przypadł mi do gustu. Ale jak już mi się trafiła kontynuacja, to postanowiłam dać jej szansę. Szansę Witkowi i jego historii.
   Męskie spojrzenia na świat i relacje kolejny raz niestety nie przypadły mi do gustu. Rozumiem zamysł powieści i płynące z niej przesłanie ale w dalszym ciągu podtrzymuję, że to nie jest książka dla mnie. 
    Ogromnie dłużyło mi się jej czytanie. Dla mnie nie była interesująca. Nawet dialogi nie przemawiały do mnie. Tak samo jak opisy, które strasznie się dłużyły. I drażniły mnie wulgaryzmy czy niezbyt przyjemne określenia kobiet. Ja to rozumiem, że chłopcy czy młodzi mężczyźni mają zupełnie inne spojrzenie na wszystko, naprawdę. Po prostu, mówiąc najdelikatniej, było nudno i drażniąco. Niestety dla mnie to nie była dobra lektura. Były emocje ale nie takie, jakie lubię.
    Oczywiście jest to tylko moja prywatna opinia, z którą nie musicie się zgadzać. Zachęcam natomiast do wyrobienia sobie własnego zdania - czytamy oczywiście z zachowaniem chronologii.


▪️▪️▪️
#wydawnictwomagiasłów #literaturakobieca #lubimyczytać #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet #readingissexy #bookandflowers #recenzja #wyzwaniegranicepl #czytam #książka #bookphoto 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz