"Ponieważ wierzę w ciebie" Rebecca Yarros

[reklama] Wydawnictwo FILIA


Opis wydawcy:

Jakim mianem się określisz, skoro inni zdecydowali już, kim tak naprawdę jesteś?

Sześć lat temu, gdy Camden Daniels wrócił z wojny z młodszym bratem w trumnie, nikt w niewielkiej Albie w stanie Kolorado nie chciał mu tego wybaczyć – a już zwłaszcza ojciec. Cam ponownie wyjechał, zarzekając się, że już nigdy tu nie wróci.

Jednak kiedy zdesperowany tata zadzwonił i poprosił o pomoc, syn się poddał. Zdrada i ból przywiodły go z powrotem do domu, w którym czekała na niego jedyna kochająca go osoba – Willow. Dziewczyna, której nie mógł mieć, ponieważ miasteczko skrywało tajemnice, a te nie powinny ujrzeć światła dziennego.

Gdyby tylko zdołał przekonać serce, aby jej nie akceptowało…

Ponieważ wierzę w ciebie to wzruszająca opowieść o rodzinie, zdradzie i ostatecznych decyzjach, jakie jesteśmy gotowi podjąć dla dobra tych, którzy najbardziej nas potrzebują.


Premiera: 17.04.2024
Ilość stron: 480


Moja opinia: 

[Reklama] Wydawnictwo FILIA

   Poczucie winy. Małomiasteczkowy klimat. Problemy rodzinne i zdrowotne. To tylko niewielka szczypta tego, co znajdziemy w tej książce. Książce, która porywa od pierwszej stronie. Historii miłosnej, na która czekają wyzwania i testy.
    Cudowna powieść. Przepadłam na samym starcie. A im głębiej się wczytywałam, tym nie mogłam się powstrzymać. Pasjonująca, przewrotna, niesamowita. Słodko-gorzka. 
   Ogromnie mi się podobała. Autorka zaczarowała moją rzeczywistość zapraszając na wyprawę pełną zagadek, tajemnic i sekretów. Podarowała także ogrom różnorakich emocji. Pięknie również rozwijała się relacja dwójki bohaterów, którzy znali się od małego ale masa niedopowiedzeń zrobiła swoje. Przypadła mi do gustu również kreacja postaci. Każdy z nich dostał indywidualną osobowość i wyrazistość. 
   Cóż mogę więcej powiedzieć - bomba. Przemieliła moje serce. Wzruszająca i jednocześnie rozpalająca ale na swój wyjątkowy sposób. Zmuszająca do refleksji. Nie warto zwlekać z czytaniem - zachęcam do jak najszybszego sięgnięcia po tę pozycję. A ja już szukam pozostałych książek autorki - tak mi się ta spodobała, że czuję niedosyt i ochotę na więcej.

Polecam 


▪️▪️▪️
#rebeccayarros #ponieważwierzęwciebie #wydawnictwofilia #współpracareklamowa #bookart #bookreader #becauseofreading  #recenzja #wyzwaniegranicepl #book #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet #readingissexy #bookandflowers #czytam 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz