"Szczęśliwego Nowego Vegas. Rodzeństwo Mach. Tom II" Magdalena Szponar

[reklama] Wydawnictwo NieZwykłe



Opis wydawcy:

Znają się od lat i nienawidzą z całego serca. Sylwestrowa noc może odmienić wszystko.
Policjant Adam Mach, na którego przyjaciele mówią Vegas, zostaje wezwany, aby zainterweniować podczas bójki w barze Browar. Okazuje się, że sprawa dotyczy Natalii Kordy, którą mężczyzna nazywa Ivy na cześć komiksowej postaci – Poison Ivy. Oboje mają wspólnych znajomych, jednak nie przepadają za sobą.
Vegas został wezwany, ponieważ kobieta uderzyła kijem bejsbolowym natrętnego klienta, który obmacywał ją, gdy roznosiła drinki. Oczywiście na miejscu pomiędzy Adamem i Natalią wybucha kłótnia.
Zajście w barze jest dopiero początkiem kolejnego starcia. Vegas musi przesłuchać niepokorną Natkę, a ona nie ma zamiaru ułatwić mu prowadzenia czynności służbowych. Wkrótce odkrywają, że łączy ich nie tylko obopólna niechęć, ale też trudne do opanowania… pożądanie.


Tom: II
Seria: Rodzeństwo Mach
Premiera nowego wydania: 20.03.2024
Ilość stron: 267


Moja opinia:

[Reklama] Wydawnictwo NieZwykłe

"Nie widziałam sensu w tym, by go unikać. Byłam pewna, że przed tym mężczyzną nie mogłabym uciec nigdzie. Znalazłby mnie nawet na końcu świata."

Mój kochany patronat medialny w nowej szacie graficznej. 

Dla przypomnienia urywek mojej opinii, pod którą podpisuję się obiema rękami.

   "Rodzeństwo Mach jest genialne. Kocham takich bohaterów całym swym czytelniczym serduszkiem. Po Dalii, jedynej dziewczyny, zacierałam łapki na kontynuację. Liczyłam na równie wesołą i hunoryczną powieść.
   Nie zawiodłam się! Wręcz przeciwnie. Autorka napisała coś jeszcze bardziej wesołego. Wszystkiemu winna ironia i przekomarzanie się bohaterów. Spięcia i walki poszyte pożądaniem. Normalnie ubaw po pachy. Poprawa humoru gwarantowana. 
    Moje serce się radowało i z uwagą śledziłam tekst. Wciągnęła mnie ta historia. Tak bardzo, że codzienność na czas czytania straciła znaczenie. Przeniosłam się do bohaterów, których polubiłam już wcześniej. Tutaj tylko dopisywałam do nich kolejne plusy.
    Perfekcyjna kreacja bohaterów. Silni, twardzi, nieugięci, pewni siebie. W przypadku Adama natomiast arogancja i bezczelność wiodła prym. Ale w takim otoczeniu jego czynów, że uśmiech nie schodził mi z twarzy. Jego osobliwa romantyczna strona była cudowna. Jestem oczarowana.
  Drugi tom serii o rodzeństwie Mach dostarczył mi wielu wrażeń i emocji. Okazał się być bardzo przejmujący. Historia Natalii zmusza do refleksji. 
    Mimo tych smutniejszych wątków to była naprawdę bajkowa historia miłosna. Hate-love na najwyższym poziomie. Wątki się cudownie przeplatały. Fabuła i prowadzenie wydarzeń ogromnie mi się podobały. 
   Chciałabym móc kiedyś zobaczyć całą wielką familię na wielkim ekranie. Każdego z czwórki. 
   Zachęcam do lektury. Zachowanie kolejności tomów nie jest obowiązkowe, bowiem każdy z nich zawiera osobną historię, ale. No właśnie - po co sobie odmawiać przyjemności? Lepiej od razu czytać po kolei. To najlepsza opcja!"

Polecam

▪️▪️▪️
#magdalenaszponar #szczęśliwegonowegovegas #rodzeństwomach #wydawnictwoniezwykłe #bookseries #patronatmedialny #patronatmedialnyzłotowłosejiksiążki #recenzja #wyzwaniegranicepl #książkowyświat #czasnaczytanie #molksiążkowy #bookwormessentials #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz