"All we have is now. All. Tom I" Dominika Matoga

[reklama] Dominika Matoga



Opis wydawcy:

Dla fanów Nero!

„– Próbuję cię chronić, dziewczyno, nie widzisz tego? 
– Ty mnie nie chronisz. Ty mnie pilnujesz”.

Emily Brown była jedną z tych uczennic, których nie zauważa się na szkolnych korytarzach i właśnie na tym jej zależało. Starała się nie wychylać, dobrze uczyć i wspomagać finansowo wychowującą ją babcię. 

Jej zupełnym przeciwieństwem był Max Henderson szkolny bad boy i „Pan Popularny”. Chłopaka znano zarówno w szkole, jak i poza nią, a najładniejsze dziewczyny walczyły o jego uwagę. Jednak niewiele osób wiedziało, że Max nie był zwykłym uczniem. Jego rodzina już dawno stała się zła do szpiku kości. Ludzie, wśród których dorastał, to gangsterzy.

Emily i Max mieli zupełnie różne priorytety w życiu. Każde z nich podążało inną drogą, a jednak los postanowił połączyć ich ścieżki. Dziewczyna została brutalnie wciągnięta do mafijnego świata rodziny Maksa.


Tom: I
Seria: All
Premiera: 08.03.2023
Ilość stron: 350



Moja opinia:

[Reklama] Dominika Matoga

   Przypadek czy celowo zaplanowane działanie? Nigdy nie wiadomo dokładnie, dopóki prawda nie ujrzy światło dziennego. Ale czy jest się na nią w stu procentach gotowym?
   Pierwszy tom serii "All" zaczął się bardzo interesująco. W miarę zgłębiania historii było jeszcze bardziej intrygująco. 
   Lekturę czyta się szybko. Wciąga i fascynuje. Dostarcza emocji i wrażeń. Mamy tu zderzenie dobra ze złem. Światła i mroku. Prawdy i sekretów. Samych przeciwności, a w związku z tym akcja staje się dynamiczna. Tak właśnie było. 
   Autorka umiejętnie lawiruje pomiędzy cięższymi zagadnieniami. Pokazuje bezduszność i okrucieństwo. Trzyma w skupieniu do samego końca. Zaskakuje, wstrząsa dogłębnie i pokazuje, że przyjaźń i miłość są piękne. 
    Fajna kreacja bohaterów. Emily to postać empatyczna o dobrym sercu. Pragnie tylko miłości i stabilizacji. Max natomiast to osobnik o dwóch obliczach. Z jednej strony uśmiechnięty, popularny w szkole, przyciągający dziewczyny. Z drugiej strony mrok i niebezpieczeństwo to jego życie. One płyną w jego żyłach niczym życiodajna krew i choć nie chce we wszystkim uczestniczyć, tak nie ma wyjścia.
   Finał. Finałowe wydarzenia skończyły się dla mnie zbyt szybko i gwałtownie. Miałam chrapkę na większą dramaturgię. Erupcję skumulowanych emocji. To jedyny dla mnie minusik tej powieści. Ale całe szczęście, że mam pod ręką kontynuację - od razu zabrałam się za czytanie.

Polecam 

▪️▪️▪️
#dominikamatoga #allwehaveisnothing #all #wydawnictwoniezwykłe
#bookmylove #książkowyświat #czasnaczytanie #molksiążkowy #bookwormessentials #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet #readingissexy #bookandflowers #bookforever  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz