"30 zachodów słońca, w których można się zakochać. Saga Bali. Tom I" Mercedes Ron

[reklama] Wydawnictwo Harde



Opis wydawcy:

Nikki dorastała na małej wyspie na Bali. Jest lekarzem weterynarii, prowadzi też zajęcia z jogi i robi masaże. Alex wylądował w tej oazie, uciekając z gwarnego Londynu. Jest zawodowym pilotem, żyje w luksusie.

Mają tylko trzydzieści dni na bycie razem, więc żadne z nich nie spodziewa się wichru uczuć, które pchną ich w romans, na który żadne z nich nie jest gotowe. Przed czym tak naprawdę ucieka Alex? Jaki jest prawdziwy powód obaw Nikki? Czy można żyć miłością, która ma ustaloną datę wygaśnięcia? A może są historie miłosne, które mają tylko bilet w jedną stronę?

Seria "bali" to kolejny sukces mercedes ron po przebojowej i zekranizowanej "trylogii winnych".


Tom: I
Seria: Saga Bali
Premiera: 25.10.2023
Ilość stron: 448



Moja opinia:

[Reklama] Wydawnictwo Harde

   Czy 30 dni, jeden miesiąc, jest w stanie zmienić całe życie? Czy tylko tyle wystarczy, by wszystko co dotąd znane rozsypało się w pył?
   Nikki kocham Bali całym swym sercem. To tu jest jej dom. Za nic nie zmieni miejsca zamieszkania. Choć ledwo wiąże koniec z końcem oddając się w pełni swojej klinice weterynaryjnej i jednocześnie podejmując ogromną ilość prac dorywczych.
   Alex to syn właścicieli Lenox Executive Aviation a on sam jest pilotem. Za namową przyjaciela wyrusza na Bali, by przez miesiąc oczyścić umysł ze wszystkich trosk. Nie wie tylko, że los przyszykował mu jeszcze większą ilość zmartwień i kłopotów do rozwiązania.
   Biorąc książkę do ręki nie przypuszczałam, że będzie tak bardzo przejmująca. Sądziłam prędzej, że to będzie czysty wakacyjny romans,  mnóstwem atrakcji, romantycznych chwil i humoru. Beztroski, jakiej należy się spodziewać po takim egzotycznym kraju. To wszystko było, fakt. Ale to co z każdym kolejnym wątkiem wypływało na powierzchnię uczyniło tę powieść nieodkładalną i bardzo smutną.
   Na pierwszym planie mamy relację głównych bohaterów. Między innymi ich codzienność, zderzenie kultur i zwyczajów, mentalności mieszkańców. Na drugim natomiast historię miłosną ich przyjaciół. Nate i Margot wnieśli swoje problemy, które dodatkowo zmąciły spokój kobiet na wyspie. A jakby wszystkiego, tych skrajnych emocji, było mało, autorka dołożyła skrzętnie skrywaną tajemnicę, która dosłownie rozsypała wszystko w pył. W tym momencie, i po szokującym finiszu tego temu, jestem ogromnie wdzięczna za to, że mam pod ręką kontynuację. Dzięki temu od razu mogłam zabrać się za czytanie. Ciekawość mnie zżerała na samą myśl, co teraz się wydarzy.
   WOW. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej historii. Podczas czytania co rusz sporządzałam notatki aby o niczym nie zapomnieć i naprawdę było ich dużo. Dużo szczegółów, dużo szokujących wątków i zwrotów wydarzeń wbijających w fotel. Jestem zachwycona kreacją bohaterów. On enigmatyczny i jednocześnie empatyczny. Ona z sercem na dłoni ale bardzo ostrożna i zachowawcza. 
Cudnie został oddany klimat tej powieści. Oczyma wyobraźni przeniosłam się do bohaterów. Słyszałam szum fal, okrzyki surferów, słońce grzejące skórę. Ale także zderzyłam się z twardą rzeczywistością tej wyspy. Restrykcyjnych zasad, które kłóciły mi się z tym, co sama znam. Ale na finał wydarzeń w pełni okazały się dla mnie zrozumiałe, jeśli chodzi o motyw. Do tego sceny uniesień, które zostały opisane prosto, ale mimo wszystko oddziaływały na wyobraźnię - idealne w swej prostocie. 
   Uciekam czytać drugi tom a was zachęcam do lektury. Mnie pierwsza część bardzo wciągnęła i czytało mi się ją bardzo szybko - autorka ma lekki i przyjemny styl.

Polecam 
   

▪️▪️▪️

#mercedesron #sagabali #30zachodówsłońcawktórychmożnasięzakochać #książkowyświat #czasnaczytanie #molksiążkowy #bookwormessentials #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem  #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet #readingissexy #bookandflowers #bookforever  #recenzja #wyzwaniegranicepl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz