"Skrzydłowy. Sokoły. Tom III" Anne Marie

[reklama] AMARE


Opis wydawcy: 

Czasem trzeba spaść ze szczytu na samo dno, by móc wzlecieć jeszcze wyżej niż do tej pory
W życiu Piotrka liczą się tylko trzy rzeczy: imprezy, kobiety i Sokoły. Dla drużyny jest w stanie poświęcić dosłownie wszystko. Gdy brat szantażuje go, że pozbawi Sokoły sponsoringu, Piotrek obejmuje należne mu stanowisko prezesa firmy i wreszcie rozpoczyna dorosłe życie. Nie spodziewa się, że właśnie w firmie, od której przez wiele lat uciekał, spotka kogoś, kto od zawsze był mu przeznaczony.
Emma nie miała łatwego startu w dorosłość. Mimo wyższego wykształcenia musiała zapomnieć o wymarzonej karierze ze względu na… nieodpowiadający pracodawcy kolor skóry. Pracuje więc jako baristka w kawiarni w Gusols Audit i swoim ciętym językiem walczy z nadętymi facetami w garniturach. Gdy pewnego dnia jeden z nich nieoczekiwanie staje w jej obronie, dziewczyna postanawia przewartościować swoje dotychczasowe przekonania. Ale najpierw musi się dowiedzieć, kim jest przystojniak, który tak namieszał jej w głowie…
Siedziałam przy stole w kuchni i wpatrywałam się w bilety, które dostałam od tego mężczyzny. Wciąż nie wiedziałam, jak się nazywa i kim jest, a on poznał mój kolejny sekret. Jak on to robił? I jak sprawiał, że za każdym razem, gdy wchodził do baru, moje serce tak mocno biło?


Tom: III
Seria: Sokoły 
Premiera: 22.11.2023
Ilość stron: 286



Moja opinia:

[Reklama] AMARE

   Trzecia, ale jeszcze nie ostatnia część serii "Sokoły" jak donosi Anne Marie, również została utrzymana w duchu rywalizacji. Z tym, że w głównej mierze akcja przenosi się do biura. Boisko trochę zeszło na drugi plan, ale w dalszym ciągu stanowi idealne połączenie z fabułą. 
    W tym tomie głównym bohaterem jest Piotr Nawrocki. Skrzydłowy "Sokołów" i jednocześnie sponsor tej drużyny. Jest on bowiem właścicielem Gusols Audit, gdzie właśnie przychodzi pora aby został jej pełnoprawnym prezesem. 
   Emma Faber jest mulatką. Pracuje jako baristka w Gusols Audit. I to właśnie tu po raz pierwszy jej klientem zostaje Piotrek, który robi na niej piorunujące wrażenie. Nadeszła chwila, kiedy młoda kobieta musi przewartościować swoje przekonania - tylko czy warto się odważyć?
  Uwielbiam zawodników "Sokołów". Każdy z nich ma ogromny talent i predyspozycje. I każdy z nich ma osobną historię poruszającą wszystkie struny w sercu. Tym razem mamy walkę z rodziną o sprawiedliwość. Ale nie tylko. Został poruszony także problem walki z demonami przeszłości i traktowania człowieka gorszym z uwagi na kolor skóry. To było bardzo przejmujące. Z wielką uwagą śledziłam przebieg wydarzeń. Trzymałam kciuki za wyjaśnienie całej sytuacji i o to, by los zesłał im szczęście. 
   Świetnie została pokazana wielka rodzina, jaką tworzy drużyna footballu amerykańskiego. Siła tkwi w szczerości i wsparciu. 
   Fajnym zaskoczeniem było móc spotkać na kartach powieści Weroniki Lisieckiej. Tę kobietę fani autorki zdążyli już poznać.  "Czas na VyRok" to mój patronat - zachęcam do zapoznania się z nią jeśli jesteście ciekawi jakie były początki VRo.
    Kolejna bardzo dobrze poprowadzona historia. Wciągnęła mnie. Nie raz zaskoczyła. Radowała serce i dodała otuchy. 

Polecam 


▪️▪️▪️
#annemarie #skrzydłowy #sokoły #amare #bookseries #booklovers #literaturakobieca #czytampolskie #czytamlegalnie #literaturakobieca #recenzja #wyzwaniegranicepl #bookstagram #książkowo #książkohilizm #bookaddict #czytamwszędzie #allthebooks #romansiara #zksiążkąwkadrze #amreading #powieść #booking #czytamsercem #booksmylove #booktography #instaksiążka #bookart #książkidlakobiet 




1 komentarz:

  1. Cieszę się, że będzie kolejna część tej serii, bo bardzo przypadła mi do serca.

    OdpowiedzUsuń