"Co teraz? Moja ukochana została matką"
Karolina Staszak



Opis:

Napisałam tę książkę dla mężczyzn, którzy zostali niedawno ojcami, a których partnerki/żony nagle zniknęły. Za to w ich miejsce pojawiły się zaniedbane, wiecznie zmęczone mamuśki.

Jeśli Twoja żona/partnerka jest w takim macierzyńskim amoku, a Ty chcesz ją odzyskać, to jest to książka dla Ciebie. Zawiera kilka prostych wskazówek, które pomogą przywrócić mamuśce, jej kobiecość. Skierowana jest do Ciebie (mężu/partnerze), ponieważ może nie zdajesz sobie nawet sprawy, jak wiele zależy od Ciebie i Twojego podejścia do matki Waszego dziecka. Wierz mi, że jeśli trafiłeś na beznadziejny przypadek mamuśki, to warto, żebyś przeczytał, co napisałam. Nie jest to elaborat. Kto by miał czas na powieści w tym skomplikowanym życiu ojca i męża/partnera?!

Premiera: 10.09.2018 

Liczba stron: 66
Wydawnictwo: WasPos




Moja opinia:

   Ta książka przeznaczona jest dla wszystkich mężczyzn, którzy maja zostać ojcami. Ale i kobiety fajnie spędzą swój czas na czytaniu tej króciutkiej lekturki.
 
Poznajemy krok po kroku etapy zmiany w życiu młodych rodziców. Te wszystkie emocje, szalejące hormony - tylko my mamy wiemy o czym mowa. A nasi mężczyźni? Oni aż tak nie wczuwają się w to wszystko. Uczestniczą w przygotowaniach na ten moment, kiedy dzieciątko przyjdzie na świat ale całe to szaleństwo zakupowe jest po stronie przyszłej mamy.
Nowa rola, nowy etap w ich życiu. Oni też zostają wrzuceni gwałtownie na głębokie wody i jakoś muszą wypłynąć na powierzchnię. Opieka nad niemowlakiem, opieką. Ale jak okiełznać ten huragan emocjonalny, który sieje spustoszenie w młodej matce? Te wszystkie leki, ten smutek, ten żal, ta "zrobię sama"? Tutaj wszystko znajdziemy. Od a do z.

Książka pisana jest takim luzem. Od mamy dla mamy i od mamy dla ojców. Nie znajdziemy tutaj sztywnych określeń i terminologii. Po prostu to same wspomnienia i porady prosto z serca.

Ja osobiście żadnych poradników w tym stylu nie czytałam a ten mnie bardzo zainteresował właśnie samym stylem i zawartością. Bardzo przydatne zagadnienia i świetny sposób omówienia ich. Żadnej spiny, żadnej sztywności.

Krótko, zwięźle i na temat. I oto właśnie chodzi. To, co nam potrzebne tutaj znajdziemy na początek a reszta? Wyjdzie w tzw.praniu.

Polecam


Ogólnie: 7/10








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz