"Nieustępliwy szef. Bracia Stone. Tom II" Agnieszka Brückner

[reklama] Wydawnictwo NieZwykłe



Opis wydawcy:


Aaron Stone nawet w najgorszych koszmarach nie przewidział, że jeden studencki wybryk pociągnie za sobą lawinę tak strasznych konsekwencji. A jednak stało się. Po latach mężczyzna przysięga sobie odnaleźć córkę ochroniarza, a także zrekompensować jej swoje winy. Ale sprawa nie jest prosta, ponieważ Hannah Davis zapadła się pod ziemię i nikt nie ma pojęcia, co się z nią dzieje.

Gdy mężczyzna spotyka na swojej drodze Anę Roth, nie podejrzewa, jak ta projektantka namiesza w jego życiu. Proponując jej nadzorowanie remontu hotelu, ma zamiar zbliżyć się do kobiety, która w bardzo krótkim czasie zawładnie jego umysłem. Wszystko się jednak komplikuje, gdy Aaron odkrywa sekrety swojej pracownicy, a zza krat wychodzi były mąż Any, zapowiadając na niej zemstę.

Książka zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej szesnastego roku życia.

Tom: II
Seria: Bracia Stone
Premiera: 29.11.2023
Ilość stron: 443



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo NieZwykłe

   Przeznaczenie. Z nim nie można wygrać. Tak samo jak karma wraca a za grzechy trzeba zapłacić.
   Do Aarona niczym bumerang wraca przeszłość, o którą de facto sam się upomina ale nawet w najśmielszych snach nie przypuszczał, że sprawy przybiorą tak bardzo nieprzewidywalny obrót. Ten mężczyzna nie raz mnie zaskoczył. Oczywiście pozytywnie. Silny, odważny i zdeterminowany. Charyzmatyczny, jednocześnie pewny siebie a jednocześnie czuły i troskliwy. Ogromnie podobała mi się jego kreacja.
   Ana to kobieta, która przeżyła wiele. Nosi na swoich barkach tak ciężki bagaż doświadczeń, że wcale jej się nie dziwiłam, że podejmowała takie a nie inne decyzje. Polubiłam ją. Bardzo sympatyczna i wbrew pozorom silna kobieta. Z całych sił trzymałam za nią kciuki, bo szczęście komu jak komu, ale jej się w zupełności należało. Po tych wszystkich rewolucjach z przeszłości oraz zamieszaniu w teraźniejszości zło powinno już pójść sobie precz.
    Autorka bardzo dobrze prowadziła wydarzenia. Od samego początku do ostatniego słowa trzymała mnie w napięciu i niepewności. Dynamika wydarzeń, ich zwroty akcji czyniły powieść wciągającą, przejmującą i nieodkładalną. Emocje zmieniały się niczym w kalejdoskopie. Zostałam skutecznie oderwana od rzeczywistości a wyobraźnia ruszyła pełną parą. 
   Kolejny raz zostałam w pełni usatysfakcjonowana powieścią, jaką autorka podarowała czytelnikom. W dumą stawiam powieść ma półce, jednocześnie dokładając ją do pozostałych i robiąc miejsce kolejnym, które będę chciała przeczytać.

Polecam 



▪️▪️▪️
#wydawnictwoniezwykłe #agnieszkabrückner #nieustępliwyszef #braciastone #romansbiurowy #booklovers #spicybook #wyzwaniegranicepl #recenzja #książkadlaciebie 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz