"Czarne żagle. Miłość. Tom III" Paulina Jurga

[reklama] Wydawnictwo Otwarte



Opis wydawcy:

Nazywam się Severo Noir Navarro. Zawsze byłem honorowy i kierowałem się rozsądkiem. Nie wierzyłem w to, że ród Noir jest przeklęty, widziałem w tym jedynie pretekst wymyślony przez ojca dla usprawiedliwiania jego licznych romansów. Aż w końcu klątwa dopadła i mnie.

Zawsze kochałem tylko Lerate, nigdy nie pragnąłem innych kobiet. A potem wszystko się skomplikowało. Cruz spowodował pożar, w którym zginął Marcos, a ja – zgodnie ze złożoną bratu obietnicą – zaopiekowałem się zrozpaczoną, ale też żądną zemsty Franciscą. I pewnego dnia odkryłem, że przyjaźń, jaką ją darzę, już mi nie wystarcza...



Tom: III
Seria: Czarne żagle
Premiera: 06.12.2023
Ilość stron: 632



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Otwarte

   Piraci. Tacy z krwi i kości to tylko u Pauliny Jurgi. Okrutni, bezwzględni, honorowi, charyzmatyczni i ... kochliwi.
   Trzeci i zarazem ostatni tom znakomitej serii jest bardzo obszerny. Ale z racji tego że dzieje się dużo i fakt, że wszystkie podjęte wcześniej wątki zostały doprowadzone do końca, lektura właśnie taką musiała być. A i tak na sam koniec miałam wrażenie, że wszystkiego było zbyt mało. 
   Nie ukrywam, że ogromnie wciągnął mnie stworzony przez autorkę świat piratów. Miałam wrażenie, jakbym się cofnęła w czasie. Doświadczyłam takich sytuacjach, które powodowały, że moje serce rozsypywało się w drobny mak. Otrzymałam taką dawkę adrenaliny, że ledwie mogłam usiedzieć to mnie nosiło by poznać ciąg dalszy wydarzeń. 
   Kolejny raz zachwyca doskonały research odnośnie piratów. Nazewnictwo, słownictwo, obycie ich samych, jak i tych nie przynależących do nich. Kodeks piracki - wow. Wszystko po prostu ze sobą współgrało. Fascynowało i wciągało w wir wydarzeń serwując emocje zmieniające się niczym w kalejdoskopie. 
   Z wielką trwogą i morzem obaw śledziłam dzieje bohaterów. Tu oczywiście nie sposób pominąć perfekcyjnej kreacji bohaterów. Zaskakiwali nie raz rzucając czytelnikiem po wzburzonych falach oceanu. 
    Zdecydowanie nie byłam gotowa na to piekło, jakie sprawiła swoim bohaterom autorka. Cóż to była za przygoda! Pełna zwrotów akcji. Z opisami pobudzającymi wyobraźnię. 
    Takie książki czyta się z wypiekami na twarzy. Chciałabym aby cała seria doczekała się ekranizacji. Tak bardzo jestem nią oczarowana. 
   Zachęcam do czytania - koniecznie z zachowaniem chronologii. 

Polecam

 

▪️▪️▪️
#paulinajurga #czarneżagle #czarneżaglemiłość #piraci #romanspiracki #wyzwaniegranicepl #recenzja #goodbook #booklovers #literaturakobieca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz