"Cześć, psorko" Małgosia Lisińska

[Reklama] Wydawnictwo Melissa Darwood


Opis wydawcy:

Miłosne intrygi × zabawne dialogi + przystojny śledczy ÷ krąg podejrzanych = romans kryminalny na szóstkę.

Zjazd absolwentów z ogólniaka? Nigdy w życiu! 

Nie zamierzam wspominać szkolnych miłości, dawnych zatargów, młodzieńczych rozczarowań. Za nic w świecie nie chcę wracać do rodzinnego miasta i spotykać ludzi z przeszłości. Nie i koniec! 

Hm. A co, jeśli jednak tam pojadę? Zrobię się na bóstwo i pokażę tym wszystkim wredotom, na co mnie stać. Chowajcie się, licealne zmory i potwory. Nadchodzę! 

Choć może nie do końca tak odważnie, jakbym tego chciała.


Premiera: 06.12.2023
Ilość stron: 340



Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo Melissa Darwood

   Zjazd absolwentów zazwyczaj kojarzy się ze wspomnieniami i ewentualną kontynuacją spięć między byłymi absolwentami. A w najnowszej powieści autorki doszły do tego miłosne intrygi, wyśmienity humor oraz ... zbrodnia. Komedia kryminalna jak się patrzy.
   Ogromnie podobała mi się fabuła. Trafne dla mnie było połączenie przeszłości z teraźniejszością. Autorka umiejętnie prowadziła czytelnika przez zawirowania, jakie dopadły bohaterów. Ich problemy i bolączki były frapujące i zaskakujące. Dostarczały wielu wrażeń i emocji. Tych ostatnich nie brakowało także w relacji między przyjaciółkami a tym bardziej w związku Ewy Stanisz i Dawida Kubusa.
    Dopieszczona kreacja bohaterów. Polubiłam zarówno paczkę kobiet, jak i naszego podkomisarza. Chwilami śmiałam się do łez, by za sekundę powaga wszystko wyciszyła. Jedno było pewne: z nimi nie sposób było się nudzić. A rozmowy i czyny erotyczne tylko wszystko ładnie podkreśliły.
   Na kartach powieści działa się magia. Autorka zapewniła mi jazdę bez trzymanki. Totalny rollercoaster. 
   Moim zdaniem to najlepsza książka autorki. Wciągająca od samego początku i utrzymująca uwagę do ostatniej kropki. Zaskakująca i z trafnymi zwrotami akcji. Dynamiczna i dostarczająca rozrywki.

Polecam 



▪️▪️▪️
#cześćpsorko #melissadarwood #małgosialisińska #komediakryminalna #romans #lubimyczytać #literaturakobieca #booklovers #humor #wyzwaniegranicepl #recenzja 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz