"Burza uczuć. Druga szansa. Tom I" Lena M. Bielska

[reklama] Wydawnictwo NieZwykłe



Opis wydawcy:

Nowa seria autorki Pana Drake’a!

Trzydziestoletnia Serena Harper prowadzi małą księgarnię w Fallport na wyspie Vancouver. Swój czas dzieli między pracę, opiekę nad dziesięcioletnim synem Coltonem i spotkania z przyjaciółką Ariel. Odkąd pięć lat temu rozwiodła się z ojcem jej dziecka, dziesięć lat starszym od siebie Jaxsonem Oakiem, jak ognia unika mężczyzn. Tłumaczy to wyłącznie pochłaniającymi ją licznymi obowiązkami, ale w głębi serca nie potrafi zapomnieć o byłym, którego kochała – i być może nadal kocha.

Pewnego dnia pod wpływem impulsu zgadza się, aby przyjaciółka założyła jej konto na portalu randkowym. Kiedy jednak wraca jej trzeźwość umysłu, chce usunąć swój profil, ale powstrzymuje ją przed tym wiadomość od nieznajomego. Kobieta nie przypuszcza nawet, że mężczyzna ukrywający się pod nickiem J.R wcale nie jest jej obcy…

Książka zawiera treści nieodpowiednie dla osób poniżej osiemnastego roku życia.


Tom: I
Seria: Druga szansa
Premiera: 06.12.2023
Ilość stron: 302





Moja opinia:


[Reklama] Wydawnictwo NieZwykłe

   Jeśli mam ochotę na konkretny typ powieści i ogromną dawkę emocji to sięgam po pewniaka. Są nim dla mnie między innymi powieści Leny M. Bielskiej.
   Zimowa historia autorki jest bardzo romantyczna, klimatyczna i gorąca. Mamy tutaj samotną matkę i jednocześnie rozwódkę, która nie chce się wikłać w jakiekolwiek relacje damsko-męskie. Mamy tu także nastoletniego chłopca, który usiłuje poradzić sobie z ciężką sytuacją. A także mężczyznę, który zrobi wszystko, by odzyskać to co stracił. 
   Ale czy warto wchodzić dwa razy do tej samej rzeki? To pytanie dostało moim zdaniem trafne i wyczerpujące wyjaśnienie właśnie w lekturze. Druga szansa jest bardzo trudna i niepewna ale warto podjąć ryzyko jeśli widzimy choć szczyptę nadziei.
    Ogromnie przypadła mi do gustu kreacja bohaterów. Postaci, które popełniały błędy tym samym stając się realnymi i niewymuskanymi. Mieli skazy a ja te właśnie rysy lubię i bacznie obserwuję jak walczą. Byli wyraziści i waleczni. Silni i umiejący przyznać się do błędów. Polubiłam ich i z całych sił trzymałam za nich kciuki.
    Lektura była dynamiczna i wciągająca. Pasjonująca i porywająca. Jednocześnie gorąca wyważonymi scenami uniesień, które rozpalały do czerwoności. Emocje zmieniały się niczym w kalejdoskopie. Zostałam kolejny raz w pełni usatysfakcjonowana. Tym bardziej, że znajdziemy tu poważne tematy mające odniesienie do rzeczywistości. 
   Zachęcam do czytania. Ja pod tą książką podpisuje się obiema rękami. Nie zawiedziecie się. 

Polecam 



▪️▪️▪️
#lenambielska #burzauczuć #drugaszansa #winterbook #lubimyczytać #booklovers #wyzwaniegranicepl #recenzja #goodbook #romans #kochamksiążki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz